SEO Zoekmachine Optimalisatie

"Vindbaar worden en blijven in google"

Natuurlijk wil je hebben dat je website of webwinkel goed gevonden wordt in zoekmachines zoals Google en Bing. Your Concept bouwt een WordPress website die standaard is geoptimaliseerd voor alle zoekmachines.

Door de juiste plugin’s in bijvoorbeeld WordPress of Woocommerce webshop te plaatsen kunnen wij in combinatie met goede webteksten ,die speciaal voor Google zijn geschreven, de website verder samen met jouw optimaliseren om het maximale resultaat te behalen.

Lokaal vindbaar Google

Lokaal vindbaar

Niet voor iedere onderneming is een landelijke bekendheid van groot belang, indien je bijvoorbeeld een lokale ondernemer bent en je hebt bijvoorbeeld een stukadoorsbedrijf in Eindhoven dan wil je in de meeste gevallen lokaal blijven werken in bijvoorbeeld een straal van 50 of max. 100 kilometer.

In dit geval is het ook van groot belang dat je goed gevonden wordt in de directe omgeving van Eindhoven. Dus als jouw bedrijf is gevestigd in Eindhoven word je wellicht in Google goed gevonden op “Stukadoorsbedrijf Eindhoven” maar bijvoorbeeld niet op de zoekwoorden “Stukadoorsbedrijf Best” of “Stukadoorsbedrijf Veldhoven”.

De beste aanpak

Wij kijken per klant, nadat wij een zoekwoordenanalyse hebben gedaan, wat vervolgens de beste aanpak is om de zoekresultaten van de WordPress website verder te verbeteren. De aanpak bestaat in de meeste gevallen door de optimalisatie van de website of webwinkel zelf, het schrijven van de juiste SEO teksten en de linkbuilding.

Google optimalisatie blijft een doorlopend proces en is dus niet een eenmalig dingetje. Concurrentie zit natuurlijk ook niet stil. Wanneer je het proces stil gaat leggen kun je dat na verloop van tijd terug zien in de zoekresultaten.

aanpak Google optimalisatie
Google Analitics

Google Analitics meten = weten

Met Google Analytics kun je op een effectieve manier bezoekers op je website of webwinkel meten. De mogelijkheden binnen Google Analytics zijn ongekend groot.

Met Google Analytics kun je o.a.:

  • Het aantal bezoekers meten en vergelijken
  • De best bezochte pagina's bekijken
  • Omzet van een webshop meten (waar komt mijn omzet vandaan?)