Veel gestelde vragen hosting,

domeinnaam & e-Mail


Hieronder vind je vragen over webhosting, e-mail en domeinnamen die ons vaak worden gesteld. Staat je vraag er niet tussen, stuur ons een mail; info@yourconcept.nl of stel je vraag telefonisch aan een van onze medewerkers; T: +31 (0) 495 54 92 49

Moet ik voor het gebruik van Your Concept software installeren?
Nee, voor het gebruik van onze webwinkel & CMS software zoals Wordpress heb je enkel een webbrowser zoals b.v. Internet Explorer of Chrome nodig.
Ik heb al een domeinnaam. moet ik die bij jullie laten onderbrengen?
Ten eerste moet je bij Your Concept niets. Je kan je domein laten staan waar die staat. Wij kunnen je dan alleen minder service bieden dan dat wij normaal doen en hebben zelf minder controle over de instellingen van je domein (dit kan problemen opleveren bij de installatie van onze webwinkel software). In de meeste gevallen is het ook duurder dan het domein bij ons te plaatsen, immers 1 .nl domein zit gratis bij het webhosting abonnement.
Hoe kies ik een geschikte domeinnaam voor mijn website of webwinkel?
Probeer bij de keuze van je domeinnaam rekening te houden met zoekmachines, indien je bijvoorbeeld wasmachines online gaat verkopen, probeer dan het woord wasmachines in je domeinnaam te verwerken, dit versterkt de kans op een hogere positie in zoekmachines. Indien je enkel zaken gaat doen in Nederland kies dan altijd voor een .nl domeinregistratie, internationaal kunt je het beste een .com domeinnaam registreren voor je website of webwinkel.
Blijft de domeinnaam die ik registreer ook mijn eigendom?
Ja, je hebt als bedrijf of persoon de volledige rechten over je domeinnaam.
Wat is beter in een domeinnaam, streepjes in de domeinnaam of aan elkaar geschreven?
Een domeinnaam mét streepje is door consumenten vaak duidelijker te lezen. Voor de zoekmachine optimalisatie in o.a. Google is dit geen enkel geen probleem.
Worden er voldoende backups gemaakt op de servers van Your Concept?
Wanneer je kiest voor webhosting bij Your Concept zijn backups altijd inbegrepen in het pakket dat je afneemt. Iedere 24 uur maken wij een complete backup van alle data van je website en is desgewenst weer snel terug te plaatsen. De backups worden voor 7 dagen opgeslagen op een externe server.
Ik ontvang veel spam & fishing mails, is hier iets aan te doen?
Ja, wij bieden naast onze standaard spamfilter die bij ieder hostingpakket wordt geleverd de mogelijkheid om de filter uit te breiden met onze "Premium Anti-Spam Spamexpert". Deze filter zal je mailbox voor 99% spam en virusvrij houden.
Hoe stel ik de opdracht voor verzenden/ontvangen in Microsoft Outlook in?
Ga in Microsoft Outlook naar het menu van de Accountinstellingen en klik op "Opties" en vervolgens op "Geavanceerd " outlook-instelling-1 Scrol vervolgens halverwege het venster naar de kop "Verzenden en ontvangen" en de knop "Verzenden/Ontvangen..." Onderaan kun je het aantal minuten instellen dat Outlook de opdracht "Verzenden/ontvangen" automatisch voor je uitvoert. outlook-instelling-2

WEBDESIGNERS SINDS 2000

Your Concept
(Bedrijvencentrum de Klaver)
St. Apolloniastraat 2a
6002BE Weert (NL)

Your Concept