Helpdesk

Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen om u van dienst te zijn kunnen er zich altijd problemen voordoen. De helpdesk van Your Concept is u uiteraard behulpzaam bij het oplossen van deze problemen. Wij staan ervoor dat wij optimaal bereikbaar zijn, in geval van nood zijn we dat zelfs 24 uur per dag.

Om onze service optimaal te houden verzoeken wij u bij eventuele problemen eerst op deze pagina te kijken. Op deze manier wordt onze helpdesk minder belast, en kunnen wij u sneller van dienst zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen over onze dienstverlening, een applicatie of andere oplossing die u van ons gebruikt, neem dan contact met ons op. Wij zijn elke werkdag bereikbaar tijdens kantooruren van 09:00 tot 17:00 uur op de volgende gegevens:

Telefoon: +31 (0)495 – 54 92 49 (ma. t/m vr. tussen 9.00 uur & 17.00 uur)
E-mail: info@yourconcept.nl (24/7)

Voor storingen kunt u ons 24 uur per dag / 7 dagen per week bereiken op T: +31 (0)6-20 05 03 01. (graag willen wij benadrukken dat dit nummer enkel bij zeer urgente gevallen gebruikt dient te worden)

14-05-2014 – 22:01 uur – Algemene netwerkstoring
Statusupdate netwerkstoring (22.39 uur), de storing moet voor de meeste klanten reeds opgelost zijn.
Totale downtijd: 38 min.

Onze excuses voor het ongemak!